Jedzeniowe szaleństwo!

Przepisy, porady i wskazówki.

Jak najlepiej przygotować oznakowanie reklamowe, żeby zobaczyła je jak największa ilość osób?

Nowoczesne agencje marketingowe nie zatrudniają jedynie fachowców ds. marketingu czy artystów i copywrITerów. W tego typu firmach mają również pracę osoby, które posiadają uprawnienia do przeprowadzania czynności na znacznych wysokościach oraz uprawnienia elektryczne oraz odmienne konieczne certyfikaty.




podróż
Napisał: pang yu liu
Na podstawie: http://www.flickr.com


Jest tak dlatego, że oznakowanie reklamowe to nie jedynie niewielkie transparenty z ofertami, ale również duże szyldy czy też banery, które wieszane są w centralnych lokacjach wielu miejscowości. Jest tak dlatego, żeby jak największa grupa osób posiadała do nich dostęp. Tutaj należy wspomnieć, że funkcjonuje podział reklam ze względu na miejsce jej umiejscowienia. Jest więc reklama typu OOH, czyli zewnętrzna oraz wewnętrzna. Prowadząc swoją firmę trzeba pamiętać, że widoczność, prestiż i budowanie (zobacz integracja w zespole) marki powinny być wspomagane przez zewnętrzny wizerunek spółki. Zanim więc odbiorca się tam znajdzie, powinien wcześniej zobaczyć zewnętrzne oznakowanie reklamowe spółki w postaci np. reklamy na budynku czy na billboardzie.


W przeciwieństwie do reklamy OOH, wersja wewnętrzna posiada na celu zachęcenie klienta obecnego już w siedzibie spółki do realizacji decyzji, jaka w rezultacie da korzyść materialną dla danej firmy.




Namówić go mogłyby różne gadżety marketingowe (smycze, koszulki czy czapki) oraz m.in. broszury lub kalendarzyki. Ważne, żeby tego typu oznaczenie jednoznacznie kojarzyło się akurat z naszą spółką, ponieważ w dobie wielkiej konkurencji o omyłkę jest łatwo.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-02-23 05:04:59
Tagi: gadżety, reklama, reklamy, IT, ulotki